Ovaj rad koji je bio izložen u galeriji šibenske knjižnice, a nosi naziv "Što se desilo s Nadom", odnosi se na kulturu sjećanja, u društvu gdje je sjećanje uvjetovano potrebom za političkom korektnošću. Rad je zamišljen da u istom prostoru preklapa dvije priče iz različitog povijesnog i društvenog konteksta. Te dvije priče povezuje ime i pojam "Nada". konkretan motiv instalacije je ime: Nade Dimić, tj. ime poznate antifašistkinje i borkinje prvog sisačkog partizanskog odreda u šumi Brezovici kod Siska, ali i ime nekad poznate zagrebačke tvornice trikotaže koja je u socijalističkim vremenima poslovala pod imenom Nada Dimić, a u stečaju završila kao Endi International.
Ono što još povezuje ove dvije priče je zaborav i problem korektnosti sjećanja. Malo koga danas zanimaju sudbine i imena antifašističkih heroja koji su trebali biti utjelovljenje vrlina bivšeg društvenog poretka, kao ni sudbina nekad uspješne tvornice koja je nestala u tišini, baš kao i bista Nade Dimić iz nekadašnje Aleje narodnih heroja u Sisku.
Ovu instalaciju čini kompozicija na dvjema zidnim plohama koja se sastoji od velikog centralnog lika Nade Dimić preko kojeg se horizontalno nižu crni kubusi s portretima žena tekstilnih radnica i njihovim osobnim stvarčicama (ukosnicama, naočalama, obiteljskim sličicama, kozmetičkim sitnarijama itd.).
Iako priča svojim sadržajem neizbježno navlači gledatelja na suosjećanje, pozivanje na empatiju mi nije bio krajnji cilj.
Ovaj rad je zrcaljenje zbilje koju obilježava ideološki upliv u pravo na uspomene kao i nesposobnost razumijevanja društvene i ekonomske sadašnjosti.
Ovo je također rad o nadi kao takvoj i pitanje što se desilo s nadom, vjerom, povjerenjem, poštenjem, čašću.
Borko Čelar rođen je 1957. godine u Šibeniku. Po profesiji je dizajner odjeće i tekstila. Završio je srednju umjetničku školu u Splitu i studij dizajna na Višoj školi za tekstil i odjeću pri Tehnološkom fakultetu u Zagrebu. Bavi se umjetničkim oblikovanjem, izradom scenskih rekvizita, lutaka, modela i maketa. Živi u Šibeniku gdje je osim navedenog, od čega živi, aktivan na likovno umjetničkom polju. Posljednjih godina, nakon slikarskog ciklusa, radi objekte i instalacije angažirane tematike na tragu postkonceptualne umjetnosti, kojima pokušava problematizirati suvremene društvene klišeje. (op. ur.)