Cijena ulaznice u pretprodaji je 75 kuna, na dan će ako ih ostane koštati 90 kuna. Mogu se kupiti u Dirty Oldu, Rockmarku i Boogaloou (10-16h). U sklopu zagrijavanja za koncert objavili su i prvi od ukupno četiri live videa s nastupa u Muzeju suvremene umjetnosti koji se održao 8. lipnja 2019.
Prvi Kries upaljen je davne 2003. godine i odonda nadahnuće pronalazi u melodijama i tekstovima tradicijskih pjesama, u slavenskoj mitologiji, dinarskom ritmu i zvukovima mediteranskih glazbala. Dosadašnjim djelovanjem prisvojili su epitet najaktivnijih i najatraktivnijih predstavnika world music scene s ovih prostora. Njihove pjesme pronašle su svoje mjesto u eteru radijskih postaja diljem svijeta kao i na međunarodnim cd kompilacijama toga žanra.
Recenzije glazbenih kritičara inozemnih medija puni su hvale za njihove albume i koncerte, a virtuozna svirka i energična scenska pojava samo su neki od razloga njihovog iznimnog uspjeha kod publike širom svijeta. Osim u Hrvatskoj, Kries je nastupao na solo koncertima i festivalima u Austriji, Češkoj, Irskoj, Škotskoj, Kanadi, Mađarskoj, Njemačkoj, Sloveniji, Engleskoj, Maleziji, Indoneziji,... (Sziget Festival, United Islands, Colours of Ostrava, Rainforest World Music Festival, Celtic Connections, Balkan Fever, RTE, Roots&Blues, Druga Godba…)
Veja dolazi iz Pazina i bavi se istraživanjem istarske narodne tradicijske glazbe te izvođenje iste u modernijim aranžmanima koristeći razne tradicijske instrumente iz cijeloga svijeta. Veja je do sada održala 50-tak nastupa u Hrvatskoj, ali i u susjednim zemljama, kao i onima nešto manje susjednima. Članovi Veje su: Goran Farkaš, Marko Pernić, Ljuban Rajić, Sebastijan Demark, Marijan Jelenić i Saša Farkaš.
Tradicijska glazba istarskog poluotoka njihov je glavni motiv i nadahnuće koje im daje energije kako bi se u mnoštvu studentskih i radnih obveza uspjeli posvetiti i glazbenom stvaralaštvu i publici prenijeti vlastiti doživljaj glazbe koja je pokretala, vedrila i osnaživala njihove roditelje, bake i djedove.
Možda bi se preci članova grupe Veja isprva začudili načinu na koji njihovi potomci danas koriste mijeh, gajde, kaval, violinu, harmoniku i gitaru uz bas gitaru, djembe i cajon, ali bi s vremenom prihvatili činjenicu da se sve mijenja, a time i raste, a sve što raste – živi, nadahnjuje i pruža nove prilike za nova stvaralaštva.